Būti vienai ir/ar būti vienišai

Mums visada ši tema buvo artima, kažkada to nė nesupratom, bet iš tiesų būti vienai ir nesijausti blogai reikia išmokti. Ar bent dažnai to reikia išmokti. Pandemija netgi paaštrina šį klausimą – kai esi saviizoliacijoje ar karantinas sugriežtinamas, kartais belieka susitikti tik…su savimi. Šios dienos straipsnis būtent apie pabuvimą su savimi.

Būti vienai – fiziškai būti be kitų žmonių aplink.

Būti vienišai – jaustis apleistai, neturinčiai pakankamai konktatų, patikimų ir artimų žmonių.

Gali jaustis net labai vieniša būdama apsupta visos šeimos ar draugų.

 

Kaip mes galim reaguoti į vienišumą? 

kreipti savo dėmesį į galvą, mąstymą – vienišos mes jaučiamės širdyje, tai yra jausmas, kurį mes išgyvename kūnu, vengdamos šio jausmo, mes nukreipiam visas mintis į mąstymą, planą, darbus, buitį. Bet ką, kad mažiau būti su šiuo neigiamu jausmu.

kaltinti save – aš esu nepakankama, aš esu neįdomi, aš esu nevykėlė – jei tik būčiau…. psichologai teigia, kad taip iš vienos pusės save baudžiame, iš kitos pusės galvojame, kad mes turime galimybę tai pakeisti, jei tik…. tam tikra prasme turime kontrolę savo rankose.

„glušiname“ šį jausmą tokiais įpročiais kaip valgymas, rūkymas, alkoholis, intensyvus sportavimas, nuolatinis bendravimas su ne artimais žmonėm;

-ligos ir problemos, galinčios kilti iš vienišumo -> kraujagyslių ligos, atminties sutrikimai, depresija, sulėtėjęs sprendimų priėmimas, alkoholizmas;

-pradėti vengti žmonių – atrodo lyg turėtume veikti priešingai, bet jei jautiesi vieniša ir dėl to, kaltini save, bijai artimesnių kontaktų su žmonėmis, nes jie juk pamatys, kad „tu nepakankama“

-sutrikti bendravimas – pradeda suktis mintys, kad neturi, ką pasakyti, ką įdomaus papasakoti, pamiršti, ką norėjai pasakyti.

Ir dar daug įvirių procesų pradeda vykti, kai pasijauti vieniša, o jei jautiesi taip ilgą laiką, tikrai verta keisti įpročius, bendravimą, kompaniją, kad taip nesijaustum, kad pradėtų vykti mikro pokyčiai, kurie veda į gražius rezultatus. Vienišų žmonių skaičiai visame išsivysčiusiame pasaulyje auga, socialiniai tinklai prisideda prie žmonių ‘vienišėjimo’, atrodo nuolat matai, kaip gyvena kiti žmonės, bendrauji messengeriu, viberiu ir pan., bet gyvo kontakto, šilto ir artimo kontakto negauni, o juk mums – žmonėms – būtent to ir reikia.

  • Aromaterapinė sojų žvakė su eteriniais aliejais natūrali
    28.00 

    Žvakės Savybės:

    Išskirtinis eterinių aliejų mišinys iš rožių, pelargonijų, kedro, jazminų ir santalo eteriniais aliejais padaro šią žvakę išties ypatingą ne tik savo kvapu, bet ir aromaterapinėmis savybėmis.

    Dega 45 valandas
    Žvakės svoris: 200 g Skaityti daugiau

  • Eterinių aliejų mišinys balansui, atsipalaidavimui
    40.00 

    Trumpai apie eterinių aliejų mišinį:

    Mūsų kūnas ir protas dažnai būna išsibalansavę ir įsitempę. Šis žemiškas, aksominis 25 eterinių aliejų kvapas buvo sukurtas įtvirtinti kūną, sutelkti protą ir atkurti gyvybingumo ir optimizmo pojūtį. „Balance+Stability“ eterinių aliejų mišinyje, skirtame įžeminti, rasi juodųjų eglių ir pačiulių eterinių aliejų, kurie yra turtingi terpeno aliejais – o šie (įrodyta moksliškai) mažina kortizolio kiekį.

    30 ml Skaityti daugiau

  • knygos how to swim through pain viršelis žydrame fone
    18.00 

    Trumpai apie Knygą:

    Tai gydanti poezijos knyga, padedanti rasti kelią į šviesą, kuomet irtis per gyvenimą pasidaro per sunku. Neringa Rekašiūtė kviečia leistis į nepaprastai atvirą, nuogą, kartais skausmingą, tačiau visada išlaisvinantį susidūrimą su savimi.

      Skaityti daugiau

  • Natūralūs smilkalai iš Nepalo virvelių
    9.00 

    Trumpai apie Smilkalus:

    „Astasugandha“ yra 8 skirtingų natūralių žolelių mišinys, naudojamas subalansuoti ir nuraminti protą. Jame yra grynų Himalajų žolelių: kadagio, agarmedžio, ramunėlių, kuto, salmedžio, vetiverijos, kraujažolės ir kamparo mišinys.

    Pagaminta rankomis Nepale pagal senovės tradicinius receptus. Skaityti daugiau

Nemokamas siuntimas nuo 50 eur